2011. január 10., hétfő

Taxis logó nélkül

Minap épp siettem a nyugatitól a mammuthoz, de annyira, hogy a télen sikeresen légkondicionált négyhat kombínó is lassúnak bizonyult. Így a nyugati oldal (west end) előtt várakozó, ránézésre egész jó fej taxisokhoz trappoltam, hogy uccu, nekem át kell érni a folyó túloldalára, fénysebességgel, de úgy, hogy azért ne villanjon a traffipax.

a kép illusztráció

Volt egy sanda gyanúm, hát gondoltam, mielőtt még beülök, megkérdezem, mennyi lesz a fuvar.
- Ötezer - jött a válasz. Majdnem elröhögtem magam, eszembe jutott, lej vagy forint, vajon számlát ad-e és van-e valami extra szexuális szolgáltatás a dologban. Lévén hogy nem a saját nememhez vonzódom, annyira nem maradt érdekes a témakör, aztán ránéztem a kocsira. Jahh, hogy vajszínű merci, kérem, az biztos sokat fogyaszt.

Rohantam egy másik taxihoz, szintén logó nélkül, de már rutinosabb voltam, fehér kopott opel astra kombi volt. Idős taxisbácsi vezette. Neki is feltettem az ominózus kérdést: - Mennyi a WestEnd-Mammut így hirtelen, óra nélkül? - Ezerötszáz - jött a válasz.

Úgyhogy őt választottam ki (na nem úgy, mint az Ildi az Évit a FakóVilágban) és sokkal jobb szívvel adtam neki kétezret úgy, hogy nem kértem vissza. Tudom, hogy az unokáira költi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése