2011. május 4., szerda

Magyar Telekom tudakozó - A keresés nem hozott eredményt...

Na, a Magyar Telekom beújított a tudakozó szolgáltatásban. Röviden fogalmazva: ha a diszpécser nem találja meg azonnal a keresett számot, az ügyfél le van sz*rva.

Átkapcsolnak egy automatához, ami a telefonszám helyett a következő szöveget nyomja le: "A keresés nem hozott eredményt, vagy az ön által keresett adatok titkosak". Na ja, titkosak. Ez még oké lenne, ha visszakapcsolna egy nyamvadt diszpécserhez. De nem, bontja a vonalat, a Magyar Telekom meg zsebretesz sikertelen hívásonként is 30-60 ft-ot (attól függ, milyen díjcsomagunk van). Nézzük meg egy egyszerű példán, mennyi kicsalt pénz ez:

Számoljunk napi 5000 olyan hívással, amelyiknél nincs meg a kért infó.
Naponta az 200 000 Ft. Hetente 1 millió 400 000. Havonta 4 millió 800 ezer forint. Évente 73 millió forint. Az azért nem rossz pénz a semmiért.

Az újabb mocskos átverés

Csak azt felejtik el közölni, hogy tulajdonképpen miért fizetnek az emberek olyan hívásért, ami tulajdonképpen nem segítette őket információhoz? Az, hogy nem találtak semmit és még meg sem próbálnak segíteni? Ja, de, megpróbálnak: tudakozó plusz, 197, párszáz forintos percdíjjal a gugliban örömmel megpróbálnak utánanézni. Hát az ilyen rohadt dolgok miatt utálom a mocskos multikat.

6 megjegyzés:

  1. Valóban. A belföldi tudakozóban valóban ez a mondat hangzik el, ha nincs bejelentve egy telefonszám. Amit azonban a blog szerkesztője diszkréten kifelejtett, hogy a következő mondat ez után közvetlenül: "Munkatársunk ismételt kapcsolásához kérjük, nyomja meg a 2-es gombot." Ha már kritikát fogalmaz meg, akkor legyen az valós.
    Üdv :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez igaz, nem írtam bele, mert annyira dühös lettem, hogy mire ez a mondat elhangzott volna, már letettem a telefont. Köszönöm hogy szóltál, ezt a későbbiekben biztosan fogom hasznosítani.

    VálaszTörlés
  3. Azzal nincs is baj, hogy nem hallgattad végig. Csak a saját türelmetlenséged miatt, a céget hibáztatni nem fair dolog. A lehetőség megvolt újra kollegával beszélni, amit te dobtál el magadtól. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ne vitatkozzunk a blogolás mivoltján, ennek a blognak nem az a célja, hogy szándékosan lejárasson egy Magyar Telekomot (nem mintha sikerülne), egyszerűen leírtam a tényeket. És igen, uram bocsá' nem vártam meg, hogy az automata elmondja a kettes gomb opciót, mert nekem hirtelen kellett egy telefonszám és a szituáció elég idegesítő volt.

    A saját türelmetlenségem pedig egy szubjektív dolog: a tudakozóban régen megmondta a kezelő, hogy ilyen szám nincs és tudtam még egyet kérdezni. Én, mint ügyfél fizetek egy bizonyos szolgáltatásért és azzal szemben vannak elvárásaim.

    Azért hívok tudakozót, mert gyors információra van szükségem, különben kikeresném neten a számot. Ha ezt akadályozzák, illetve ilyen buta automata rendszert iktatnak közbe, hadd legyen meg a jogom, mint fizető ügyfélnek, hogy erről kifejtsem a véleményem :)

    VálaszTörlés
  5. Ha már a jogról beszélünk, ez akár rágalmazás is lehet, mivel valótlant állít és ezzel a céget bevételtől foszthatja meg. A logo pedig jogvédett. Felhasználása csak engedéllyel történhet.
    Amúgy meg az elcseszett életét nem blogokkal kellene kompenzálnia.

    VálaszTörlés
  6. Így van, az elcseszett életemet én legalább bloggal kompenzálom és alkotok valamit ami vagy jó vagy nem jó, amíg más kommenteléssel kompenzál és csak leugatni tud.

    Amúgy ha kicsit utánanéznél, rájönnél, hogy akkor és oda teszem ki a telekom logóját, amikor és ahova nekem az jólesik.

    És valószínűleg a Magyar Telekomot olyan mértékű bevételtől fogja megfosztani a blogom, hogy az egészet fel kell számolni és nem lesz se Telekom, se témobil Magyarországon.

    EdemFy gratulálok a színvonalas hozzászólásodhoz!

    VálaszTörlés